cover
Altermans_Cover
festival
havkin_home

 

אינפוגרפיקה לעסקים

אחד התחומים המרתקים והטרנדיים ביותר בשנים האחרונות הוא תחום האינפוגרפיקה. למעשה, לא מצאתי מילה מתאימה לתיאור של התחום הזה בעברית (אולי תעזרו לי?), אבל ההגדרה של אינפוגרפיקה היא ייצוג או המחשה של נתונים ומידע בצורה ויזואלית. אם אמרתי שזהו טרנד של השנים האחרונות, התכוונתי לשימוש שנעשה באינפוגרפיקה בנישות שעד כה לא ממש עשו בזה שימוש, אבל למעשה השימוש באינפוגרפיקה החל עוד מימי האדם הקדמון… כאשר הוא צייר על המערות את הישגיו בציד, ותרשימים של מלחמות ומלאי אוכל.
מפות אם תרצו, הן סוג של אינפוגרפיקה – יש מידע (כבישים, שטחים, רחובות ובניינים) וצריך להעביר אותו בצורה נוחה וברורה

להמשך

בפוסט זה: על שימושיות וילדים.

סיפור- (אמיתי)- השבוע בעוד אחד מהאחה"צים האלה שאתה רק רוצה להעביר ולהגיע לקפה של שמונה, הבן הקטן שלי עשה משהו שהצחיק אותנו מאוד, וגם לימד אותי הרבה על לאן העולם שלנו מתקדם ומה זה אומר.
בארי (עוד מעט שנתיים) ישב על אמא, כשהיא משוטטת לה באינטרנט, וכנראה לא אהב את זה שהיא מחפשת לה משהו בגוגל ולא שמה לו עוד פרק ממוחזר של סמי הכבאי. אז במקום ללחוץ על המקלדת הוא ניסה להזיז את המסכים ולבצע פעולות-נגד כאילו המסך היה מסך טאצ'.

אז נכון, אין פה גאונות יתרה, אבל זה גרם לי לחשוב קצת על … להמשך

אחד האלמנטים המרכזיים בעיצוב זהות לעסק הוא עיצוב הלוגו. הלוגו מופיע כמעט בכל מקום בו הלקוח פוגש את המותג, בכרטיס הביקור, בניירת המשרדית, בשילוט של החנות, על המוצרים, באתר האינטרנט, באריזות ובמוצרים השיווקיים הנלווים.לכן הלוגו חייב בעצם לשאת על הגב שלו את התמצית של ערכי העסק / החברה. לפעמים המשא הזה כבד מדי.. ולמה? כשנוצר המושג של הלוגו, היה בעצם רק מדיום אחד – הדפוס. אז לוגו היה דו מימדי, עם חיים דו מימדיים.

הלוגו הראשון של Apple

היום המצב קצת שונה.. עם ריבוי המסכים והמדיות השונות, המעמסה שיש ללוגו היא לפעמים כבדה מדי ונדרשים אלמנטים נוספים על מנת להעביר

להמשך


בלוגינג